Què en pensem ?

Feu un escrit, cada membre del grup, al voltant del que en penseu sobre els avantatges i els inconvenients de viure com abans i viure com ara.

Creieu que la construcció de la central hidràulica ha merescut la destrucció del poble antic?

Com veieu el poble antic que descriu Jesús Moncada a "Camí de Sirga"?

Quins canvis ha hagut de fer Rigual per tal de no desaparéixer?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada