Feu un escrit, cada membre del grup, al voltant del que en penseu sobre els avantatges i els inconvenients de viure com abans i viure com ara.
Creieu que la construcció de la central hidràulica ha merescut la destrucció del poble antic?
Com veieu el poble antic que descriu Jesús Moncada a "Camí de Sirga"?
Quins canvis ha hagut de fer Rigual per tal de no desaparéixer?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada